شما اینجا هستید:
شما اینجا هستید:

توجه دولت ها به مسئله آب به عنوان یک شاخص مهم و پر اهمیت به شمار می‌رود. لذا می طلبد با عنایت به شرایط آب و هوایی کشور عزیزمان ایران، یک برنامه ریزی پایدار و سالم به ویژه برای روستاهای کشور پیش رو داشته باشیم.

 در چند سال اخیر با توجه به عدم بارش های مناسب و نزولات آسمانی و خشکسالی هایی که بر کشور حاکم گردید، بیشترین آسیب به بخش کشاورزی، باغداری و دامپروری تحمیل گردید که در این راستا می طلبد مسئولین، چاره‌ ای جدی برای این مهم در دستور کار قرار دهند. استان کرمانشاه به ویژه
روستاهای تابعه از این امر مستثنی نبوده و آسیب های فراوانی به بخش کشاورزی وارد گردیده است. بنیاد خیریه شُکری با هماهنگی دستگاه‌ های متولی بر حسب وظیفه در این امر خطیر پیش قدم گردید. از تاریخ اول مهر1400 با شناسایی روستاهای بحران زده از نظر کمبود آب شناسایی و توسط یک دستگاه تانکر آبرسان، اقدام به توزیع آب شرب جهت اهالی روستا های هدف نموده است.

آبرسانی به روستاهای بخش گهواره

در این اقدام به دو روستای چقا چوبین با 50 خانوار و جمعیتی حدود 220 نفر  و نیز روستای قلعه کهوش بیموش 70 خانواری  با جمعیت 310 نفر ,عملیات آبرسانی انجام شد. برای این دو روستا تانکرهای 5000 لیتری ذخیره آب شرب پلی اتیلنی با حدود سرمایه 62/500/000 ریال تامین گردید.

آبرسانی به روستاهای گهواره

آبرسانی به دو روستای نامبرده توسط تانکر 60000 لیتری تامین آب صورت می گیرد و این اقدام  بصورت هفتگی و هر هفته دو مرتبه صورت می پذیرد.

 انشاالله به یاری خداوند شاهد سال آبی مناسبی باشیم و این مشکلات و دغدغه ها ، با همت و برنامه ریزی متولیان خیر مرتفع گردد.

امتیاز شما به این محتوا:
4/5

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده است

نوشتن دیدگاه

شما اینجا هستید:
در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست
جستجو کردن
charity logo
membership
chat
به اشتراک بگزارید