حمایت از ورزشکاران استان توسط بنیاد خیریه شُکری

شما اینجا هستید:
شما اینجا هستید:

حمایت از تیم های ورزشی تکواندو، کشتی، فوتسال، والیبال، بسکتبال:

 یکی از عوامل مهمی که می تواند مسئولیت و نقش افراد به ویژه قشر جوان را در جامعه متبلور و شکوفا کند، ورزش و تربیت بدنی است که در سازندگی، سلامت جسمی و روحی ، اخلاقی و معنوی جامعه تاثیر بسزایی دارد.

نگاهی به تاریخ نشان می دهد که ملت های متمدن جهان،همواره به اهمیت ورزش توجه داشتند و از آن در پرورش  افراد جامعه خصوصا جوانان استفاده کرده اند.

ورزش برای جوانان تکیه گاهی امن به حساب می آید تا در پناه آن به نهایت رشد و کمال مطلوب انسانی دست یابند. جامعه ی سالم و پویا را می توان با توجه به مقوله ورزش متصور شد.

تیم دو و میدانیاهمیت ورزش کردن به حدی است که می تواند در شخصیت و خلق و خوی اجتماعی فرد نیز تاثیرگذار باشد.افرادی که مرتب ورزش می کنند به نسبت سایر افراد، دارای روحیه شاداب تر و باانگیزه تر هستند .

 

همین مورد می تواند بر روابط سایر افراد در یک گروه نیز تاثیرگذار باشد. درمان بیماری های نظیر افسردگی نیز می تواند در سایه ورزش صورت پذیرد. تربیت بدنی در کاهش ناسازگاری های فردی و اجتماعی وکاهش فشارهای روانی موثر بوده وتعادل روانی ارگانیزم را برقرار می سازد.

افراد از طریق شرکت در فعالیت های حرکتی از نظر ذهنی ، جسمی وروانی تعادل لازم را کسب می نمایند و توانایی مقابله با مشکلات وفشار های ناشی از زندگی مدرن را به دست خواهند آورد.

نکته مهم این است که ورزش کردن نیز هزینه هایی را به همراه دارد.از نظر تغذیه، پوشاک، امکانات ورزشی و ….

حتی بسیاری از افراد به دلیل عدم امکان تامین برخی از این هزینه ها چه بسا ورزش کردن را نیز رها کرده اند.!

ورزشکارانی که در سطح حرفه ای فعالیت می کنند به تناسب دارای حساسیت ها و هزینه های بیشتری نسب به سایرین هستند.این افراد برای کسب مدال و نشان افتخار در رشته ی خود در سطح بالای کشوری و بین المللی نیاز به حمایت دارند.

تیم پرس سینه هرسین

حمایت از ورزشکاران چه به صورت مالی و چه و چه معنوی در وهله اول بر عهده دولت و دولتمردان هر کشوری است.

ولی علاقه مردم هر منطقه نیز به قهرمانان و نام آوران شهرشان باعث شده تا افراد خیر زیادی بدون توجه به حمایت یا عدم حمایت دولت از این قهرمانان، به همراهی و حمایت از این عزیزان می پردازند.

بنیاد شُکری نیز با حمایت خود از قهرمانان و ورزشکاران با استعداد و آینده دار استان کرمانشاه، این وظیفه اجتماعی خود را انجام داده و می دهد.

در پایین به برخی از موارد حمایت از ورزشکاران بنیاد خیریه شکری اشاره شده است. 

1- کمک هزینه خرید کفش کوهنوردی

2- کمک هزینه اعزام جهت اردوی تیم کُشتی

3- کمک جهت هزینه های تیم فوتسال

4- کمک هزینه خرید لباس گرم ورزشی تیم نگین خلیج فارس

5-کمک هزینه خرید لباس ورزشی تیم والیبال

6- کمک هزینه خرید لباس ورزشی تیم والیبال نشسته جانبازان و معلولین

7- کمک جهت هزینه های تیم تکواندو

8- کمک هزینه کشتی گیر هرسینی جهت اعزام به مسابقات استانی

بنیاد خیریه شکری به عنوان اسپانسر غیر دولتی از قهرمانان استانی و کشوری استان کرمانشاه حمایت می کند و از آغاز تاکنون اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال در این بخش هزینه کرده است.

امتیاز شما به این محتوا:
4/5

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده است

نوشتن دیدگاه

شما اینجا هستید:
در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست
جستجو کردن
charity logo
membership
chat
به اشتراک بگزارید